Посилочка в Нідерландах. Основні правила.
Будь ласка, УВАЖНО прочитайте цей матеріал.
Це збереже Ваш час і гроші.
Питання комунікації.
Для коректного обслуговування просимо:
1. Виберіть ОДИН месенджер і дотримуйтесь його. Не дублюйте повідомлення.
2. Стосовно ОДНОГО і того ж питання спілкуйтесь з ОДНОГО і того ж телефонного номера.
3. Почавши тему в одному повідомленні продовжуйте її в тілі цього ж повідомлення.
Тоді вся інформація буде в одному місці.
Замовлення приймаються лише через: Вайбер, Вотс Апп, СМС.
Вся актуальна інформація щодо приїздів, зміни графіків тощо висвітлюється в нашому телеграм каналі "ПОСИЛОЧКА Нідерланди".
Ви можете приєднатись до нього, перейшовши по посиланню нижче:
https://t.me/+tRITGqANmM9lOGYy
Необхідно лише підтвердити свій номер телефону.
Просимо відмітити собі, що телефон кур'єрів вмикається лише тоді, коли бус в'їжджає в Нідерланди.
ОКРЕМЕ ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ.
ПОПЕРЕДЖАЙТЕ КІНЦЕВИХ ОТРИМУВАЧІВ В УКРАЇНІ, ЩО ДО НИХ ІДЕ ПОСИЛКА.
Графіки виїздів дивіться в НОВИНАХ
1. В яких містах Нідерландів можна отримати/відправити посилку?
Розвозимо (збираємо) КУР'ЄРАМИ ПО АДРЕСАХ по таких маршрутах:
Південний маршрут:
Венло (Venlo), Хелмонд (Helmond), Ейндховен (Eindhoven),
Гертогенбош (s' Hertogenbosch), Тілбург (Tilburg), Бреда (Breda), Роттердам (Rotterdam),
Гаага (Den Haag), та інших містах, що знаходяться поблизу.
Північний маршрут:
Леіден (Leiden), Амстердам (Amsterdam), Утрехт (Utrecht),
Амерсфоорт (Amersfoort), Арнем (Arhnem), Неймеген (Nijmegen), та інших містах, що поблизу.
Передаємо (отримуємо) ПОШТОЮ по містах та їх околицях:
У цьому випадку крім стандартної оплати за перевезення стягується оплата послуг пошти NL.
Оплата здійснюється попередньо в Україні після отриманого підтвердження з нашого боку.
Лелістад (Lelystad), Зволле (Zwolle), Хенгело (Hengelo), Енсхеде (Enschede), Алмере (Almere), Хугевен (Hoogeven), Еммен (Emmen), Херенвен (Heerenven), Ассен (Assen), Драхтен (Drachten), Леуварден (Leeuwarden), Гронінген (Groningen).
І все куди не доїжджаємо.
Просимо відмітити собі, що телефон вмикається лише тоді, коли бус в'їжджає в Голандію.
2. В яких містах України можна передати/отримати посилку до або з Голандії?
Як отримати так і передати посилку можна по всій Україні, крім територій, тимчасово окупованих.
Крім того, просимо вияснити, чи працює потрібний Вам відділення Нової пошти.
3. Як це працює?
При відправці посилки з Нідерландів в Україну
Ви запаковуєте її В КАРТОННУ КОРОБКУ, вказуєте на коробці ЇЇ РОЗМІРИ
та ДАНІ ОТРИМУВАЧА, і:
- якщо Ваше місто в зеленому переліку - відсилаєте кур’єру у день збору до 9:00 СМС з Вашою адресою та поштовим кодом на телефон +31615600072 зі словами "Посилка до України"
ОБОВЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ В СМС КІЛЬКІСТЬ І ПРИБЛИЗНУ ВАГУ ПАКУНКІВ
- якщо Ваше місто в червоному переліку відсилаєте на вказану нами адресу поштою NL.
Увага! Обов'язково вкладіть листок з реквізитами отримувача і своїми:
Прізвище Ім'я, Місто, Склад Нової пошти, Телефон
Якщо коробки нема, то при відправці Новою поштою посилку запакують там.
Вам прийдеться лише доплатити за коробку та послугу пакування.
При отриманні посилки з України
!!! Просіть відправника, щоб попереджав Вас, що до Вас йде посилка;
Якщо Ваше місто в зеленому списку, у день доставки кур'єр присилає Вам СМС з повідомленням про посилку з України.
Ви висилаєте йому повну адресу з поштовим кодом.
Якщо Ваше місто у червоному списку, то відправка поштою Нідерландів відбувається у суботу.
У суботу ж відбувається забір посилок до України, що надійшли поштою до Роттердама.
Алгоритм відправки з України до Нідерландів можна переглянути тут.
Увага!
Перевіряйте правильність адрес і телефони отримувачів!
А також вагу посилки!
Кур'єр теж людина і може помилятись!
Ваш підпис на квитанції свідчить про Вашу згоду з усією присутньою інформацією!
4. В який саме день я можу передати/отримати пачку у своєму місті в Нідерландах?
У четвер збираємо і розвозимо:
- Нижню частину:
Венло (Venlo), Хелмонд (Helmond), Ейндховен (Eindhoven) - перша половина дня,
Гертогенбош (s' Hertogenbosch), Тілбург (Tilburg), Бреда (Breda) - середина/друга половина дня,
Роттердам (Rotterdam), Гаага (Den Haag) і все що по дорозі - друга половина дня/вечір.
Час приблизний, корекція в одну або другу сторону завше можливав залежності від наповнення маршруту.
Увага!
СМС з адресою і поштовим кодом скидайте на +31615600072 вже в СЕРЕДУ
або до 09:00 у четвер зранку.
ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ КІЛЬКІСТЬ І ПРИБЛИЗНУ ВАГУ ПАКУНКІВ
У п'ятницю збираємо і розвозимо:
- Leiden, Haarlem - після 12:00
Amsterdam - після 16:00 і все що навколо.
СМС з адресою і посткодом скидайте на +31615600072 у п'ятницю зранку до 09:00
ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ КІЛЬКІСТЬ І ПРИБЛИЗНУ ВАГУ ПАКУНКІВ
У суботу збираємо і розвозимо верхню і східну частину:
- Утрехт (Utrecht), Арнем (Arhnem), Амерсфоорт (Amrsfoort) - після 14:00,
Неймеген (Nijmegen), Венрай (Venray) - друга половина дня до вечора
Рурмонд (Roermond) - ввечері і все що по дорозі.
СМС з адресою і посткодом скидайте на +31615600072 у суботу зранку до 09:00
ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ КІЛЬКІСТЬ І ПРИБЛИЗНУ ВАГУ ПАКУНКІВ
Зверніть увагу - отримуємо та відсилаємо посилки по пошті Нідерландів теж в суботу.
Стосовно посилок, які треба доставити або забрати по організаціях (офісах фірм).
Ми не можемо гарантувати прибуття на фірму саме в робочий час.
Усе залежить від кількості замовлень по маршруту.
Просимо це враховувати.
5. А де можна самому забрати/підвезти посилку, щоб не чекати кур’єра?
В Нідерландах такого місця нема, забираємо передачу за вказаною Вами адресою.
Якщо ж Ваше місто лежить поза маршрутом, а у нас фізично не буде змоги заїхати, є варіанти:
1. Завезти самому до Роттердаму (адресу при потребі вкажемо)
2. Переслати поштою (адресу вкажемо).
3. Зустрітись десь на домовленому місці.
У будь якому разі потрібно дзвонити на +31615600072 або попередньо писати на мейл.
6. Які дані необхідно повідомити кур’єру?
Дані Отримувача в Україні (варто разом з розмірами пачки продублювати на самій посилці):
- прізвище та ім’я
- актуальний номер!!! телефону Отримувача
- адресу доставки (або номер Нової пошти)
Якщо номер відділення Вам невідомий – за замовчуванням висилаємо передачу на відділення №1 у вказаному місті.
Дані Відправника з Нідерландів:
- прізвище та ім’я
- актуальний номер телефону в Голандії (обовязково з кодом країни)
- місто відправки.
Просимо уважно перевірити правильність усіх записаних даних.
Увага!
Ваш підпис на квитанції свідчить про Вашу згоду з усією присутньою інформацією!
ПРИ ОФОРМЛЕННІ
ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПРАВИЛЬНІСТЬ І ПОВНОТУ ВІДОБРАЖЕННЯ У КВИТАНЦІЇ УСІХ ДАНИХ:
ВАГИ ВАШОЇ ПОСИЛКИ, ПРІЗВИЩА І ІМЕНІ ОТРИМУВАЧА, ЙОГО ТЕЛЕФОНУ
А ТАКОЖ ОСОБЛИВИХ ВІДМІТОК: "КРИХКЕ", "СКЛО", "ЗАСТРАХОВАНО", "ДОСТАВКА НА АДРЕСУ" ТОЩО.
7. Як оплачувати передачу?
Посилка оплачується кур'єру в момент відправки або отримання.
При пересилці поштою NL по Нідерландах посилок з України - попередня оплата в Україні.
Мінімальна оплата за посилку (адресу) 20€.
Сюди не входить оплата поштових зборів.
Якщо Ви одночасно відправляєте/отримуєте декілька посилок на/з різні адреси, то мінімальна оплата за одну адресу 10€.
Вартість розраховується, виходячи з ваги або об'єму (оплата за 1 кг).
Є можливість оплати в Україні на картку. У цьому випадку у квитанції робиться відповідна відмітка.
8. Як міняється ціна в залежності від об'єму?
Розрахунок наступний.
Прийнято, що один метр кубічний важить в середньому 250кг.
Отже, об’єм в м (довжина Х ширина Х висота) множиться на 250кг.
Наприклад: фактична вага передачі 10кг.
ЇЇ розміри: 1,2м довжини, 0,5м ширини і 0,3м висоти.
Знаходимо об’єм:
1,2м х 0,5м х 0,3м = 0,18 м куб
0,18 м куб х 250 кг = 45 кг.
Той самий розрахунок, але в сантиметрах:
120см х 50см х 30см = 180000 см куб
180000 см куб : 4000 = 45кг
Це об'ємна вага.
У даному випадку оплатити треба буде за 45кг а не за 10кг.
Звичайно, це не догма. Поправка в розумних межах допускається.
Для прикладу приводимо залежність об'ємної ваги від розміру передачі на Новій пошті.
Розмір в см Об'ємна вага
60 х 30 х 6
24 х 24 х 20 3кг
40 х 25 х 20
30 х 30 х 22 5кг
40 х 35 х 28
35 х 35 х 33 10кг
60 х 35 х 28
50 х 40 х 30 15кг
40 х 47 х 43
60 х 40 х 33 20кг
70 х 40 х 42
50 х 50 х 48 30кг
69 х 54 х 45
55 х 55 х 55 40кг
9. Що входить у вартість?
Вартість включає доставку за адресою у Львові або до складу Нової пошти по Україні.
Доставка Новою поштою за вказаною адресою до порогу будинку оплачується додатково.
При отриманні посилки з України вартість включає перевезення зі Львова до Нідерландів.
10. Коли вантаж буде у Отримувача в Україні?
Місто Львів – розвозимо власним транспортом - понеділок до вечора.
Решта міст - розсилаємо Новою поштою – вівторок-середа-четвер.
11. Як Отримувачу повідомлять про прибуття вантажу?
Коли посилка прибуде Новою поштою у місто призначення,
Отримувачу повідомлять номер товарно-транспортної накладної з допомогою СМС.
Або з ним зв’яжуться телефоном.
12. Де можна довідатись про прибуття вантажу?
Це можна зробити тут:
https://novaposhta.ua/tracking
Для цього необхідно ввести номер Вашої декларації у віконечко в центрі екрану.
Гаряча лінія Нової пошти +380 800 500 609 (безкоштовно зі стаціонарного номера)
Наш контактний номер телефону +38 067 3320502.
Тут Ви можете отримати інформацію про відправку вантажу, терміни отримання, номери декларацій тощо.
13. Кому можна поскаржитись?
Ваші побажання, претензії та зауваження щодо всіх складових нашої роботи повідомляйте на
електронну скриньку info@posylka.com.ua
При бажанні вкажіть свій номер телефону. Ми зателефонуємо Вам неодмінно.
Або безпосередньо на +380 676700216 (Viber, WhatsApp)
Андрій Добровольський
14. Що заборонено до вкладання у посилку?
Усе, що заборонено законодавством, а саме:
гроші, ювелірні вироби, антикваріат, тютюнові вироби, алкоголь, наркотичні та психотропні
речовини, зброя, документи, хутрові вироби та інше, а також товарні партії речей, або нові речі, що перевищують кількість або вартість, дозволену до безмитного ввезення.
Також заборонено пересилати будь які рослини, саджанці, бульби, цибульки.
Окремо стоїть питання ЛІКІВ.
Їх можна пересилати лише по одній упаковці і не більше ТРЬОХ видів.
Тобто сумарно ТРИ різних упаковки.
Висилайте лиш те, що реально треба.
Вкладіть їх у пакет і покладіть в середину посилки на сам верх - щоб відкрив і побачив.
Стосовно ДОКУМЕНТІВ.
Ми відповідаємо за них лише в тому випадку, коли їх:
- дали водію окремо в руки у конверті (файлі, пакеті)
- надіслали окремим місцем (при пересиланні Новою поштою).
За документи вкладені в посилку ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ НЕСЕМО.
Пам'ятайте - Відправник сам відповідає перед митними органами за вміст своєї передачі.
У разі конфіскації митниками заборонених вкладень Перевізник не несе за це перед Відправником жодної відповідальності.
А також має право на відшкодування Відправником збитків, завданих його (Відправника)
неправомірними діями. Конфісковані вкладення не повертаються і не відшкодовуються.
15. Як запаковувати посилки?
Пачки мають бути запаковані так, щоб речі, котрі Ви передаєте, не випали, не погубилися і не
пошкодили пакунки інших людей.
Якщо передаєте рідини - подбайте про те, щоб вони не вилились на інші передачі.
Те саме стосується крихких предметів - скла тощо - потурбуйтесь про надійну упаковку.
Обов'язково наголосіть при оформленні про наявність крихких предметів.
Нехай це занотують.
СТРАХУЙТЕ ВАРТІСНІ І КРИХКІ ВАНТАЖІ
Увага!
Готуючи посилку до України - пакуйте в картонні пачки.
Якщо передаєте з України до Нідерландів - спочатку запакуйте в сумку, торбу, міцний пакет - а вже потім у коробку.
16. Як передавати велосипед?
ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно відкрутити переднє колесо і педалі, руль повернути паралельно рамі.
Все має бути обгорнуте тканиною (чорним пакетом) і обмотано скотчем (щоб утворився плоский монолітний пакунок).
В такому вигляді він не пошкодить інші пакунки і не буде пошкоджений сам.
Обов’язкова наявність підтвердження легальності походження: чек з магазину, купча, доручення на перевезення (може бути написане від руки).
При відсутності перелічених умов перевезення неможливе.
17. Чи потрібно страхувати передачі?
Це не є обов’язковою вимогою.
Вирішуйте самі.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі втрати посилки компенсації підлягає лише сума страхування та вартість перевезення.
У випадку втрати посилки, котра не була застрахована (а отже цінність її не було оголошено),
вартість компенсації не може перевищувати еквівалент 50€.
Жодних інших виплат, в тому числі моральних збитків не передбачено.
Отже, якщо посилка цінна, радимо застрахувати її на суму повної вартості.
Оплата за страхування складає 3% від заявленої Вами вартості посилки.
Зробити це можна в момент відправки.
У такому випадку фірма несе відповідальність в сумі, на котру здійснили страхування.
Наприклад:
Ви передали цінну передачу вагою 5 кг і вартістю 500€.
Відповідальність фірми обмежується сумою в 50€ (мінімальне обов'язкове страхування).
Той самий варіант, але Ви заявили вартість в 500€. Оплатили 15 євро за страхування.
Відповідальність фірми складає відповідно 500 євро.
Є різниця?
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні посилок на Новій пошті необхідно перевіряти цілісність упаковки та цілісність вкладення (особливо якщо річ крихка).
В разі виявлення пошкодження упаковки чи вкладення - обов'язково скласти акт за підписом відповідального менеджера Нової пошти.
Лише тоді маєте право на компенсацію.
Якщо якісь пошкодження, недостача та інше виявлено після виходу з приміщення Нової пошти - право на
претензію втрачається.