ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТА ДОСТАВКА ПОСИЛОК
В АВСТРІЮ ТА НІДЕРЛАНДИ
Дуже не задоволена доставкою посилки зі Львова у Відень. Посилка була мною акуратно запакована в коробку, в ній знаходилась пара жіночого взуття в невеликому пакеті, куртка чоловіча після хімчистки та флакочик з ліками. Її розпакували та все засунули в пакет до взуття, та ще завʼязали на 2 вузли! Все помʼяте!!! Ви не мали права без дозволу нічого перепаковувати! Та і спілкування з клієнтом у компанії теж бажає кращого. На всі питання, що в Україні, що в Відні відповідають зовсім не доброзичливо! Не рекомендую цього перевізника!
Доброго дня, Анно.
Мені шкода що Вам не сподобалось.
Справа в тому, що ми дійсно вимушені перепаковувати посилки з коробок в пакети, якщо клієнти самі цього не роблять.
Це пов'язано виключно зі специфікою проходження кордону і реакцією польських митників на коробки.
Мусимо брати до уваги існуючі реалії.
Про це ми вказали на сайті окремо у розділі "Посилки з України до Австрії".
На 2 вузли зав'язали лише для того, щоб нічого не випало і не загубилось.
Буду вдячний за надані фото що саме було помяте - взуття, куртка чи ліки.
Обов'язково зверну увагу працівникам.
Вже тричі користувалася послугами передачі посилок і можу сміливо рекомендувати цю компанію! Львів-Нідерланди і у зворотному напрямку, все працює супер!
Стараємося!
Дуже класна фірма рекомендую комфортно швидко по часу зарядки є ваїфаї приємні шофера .
Як пасажири хороші то і водіям легше.
Дуже відповідальний і.надійний перевізник користуюся послугами вже давно.Рекомендую
Окреме дякую.
Повага давніх клієнтів - особливо приємно.
Скористались послугами перевезень/доставки вперше.Неймовірно вражена і оперативною доставкою Австрія м.Лінц (Пт.) => Україна Бровари (Вт.), і самим сервісом та відношенням до своїх замовників послуг.Рішення прийнято - будемо користуватись послугами саме тут! Будемо і рекомендувати іншим! Успіхів! А нам усім Перемоги і МИРУ в усьому світі!
Дякуємо.
Миру.
Перемоги.
Дуже надійні перевізники. Отримала посилку через кілька днів після відправлення. Все швидко та якісно! Раджу звертатись!
Раді що Вам сподобалось.
Надійні і пунктуальні перевізники
Дякуємо на гарному слові
Усе супер! В неділю 28.01 відправила телефон (айфон 13, застрахувала) хоча водій казав, що не потрібно страхувати. Сьогодні (30.01) уже дійшов. Дякую.
Дякуємо.
Два чемодани ручної поклажі коштують 65євро. І ще просять доплатити за доставку новою поштою.Неякісно. Невчасно. Дорого.Домовились але не виконали.
1. Стосовно вартості 65€ за дві валізи.
Дійсно, таке могло бути.
Адже при розрахунку оплати береться до уваги і об'єм посилки.
Про це написано на сайті.
Прошу вказати номер квитанції та кому куди йшла посилка - ми ще раз перерахуємо.
Якщо була допущена помилка - різницю компенсуємо.
2. Стосовно оплати за Нову пошту.
Якщо ваша посилка була оплачена при відправці то НЕ ТРЕБА ПЛАТИТИ за послуги Нової пошти.
Навіть коли ви це бачите у додатку.
Таке виникає зразу ж після оформлення внаслідок того, що оплачуємо однією сумою за всі відправлені посилки одномоментно, а по касі Нова пошта проводить після звірки наявності усіх посилок - через декілька годин.
Після цього оплата зникає.
Багато людей зверталось до мене з подібними запитаннями і після пояснення не платили.
Прошу вказати суму оплати і номер картки - я її компенсую.
Користуємося послугами «Посилочки» часто. І передачі, і переїзди- все на високому рівні! Величезна подяка водієві Руслану за увагу до пасажирів! Браво! Я завжди оцінюю 12 із 10, тому що це насправді достойно! Рекомендую! Фірма відповідальна! Андрієві Ярославовичу респект - має надійних людей в компанії!
Дякуємо за довіру.
Доставка працює, як годинник. Навіть раніше. На свята відправляла подарунки. Дуже задоволена.
Дякуємо.
Відправив посилку до Нідерландів з подарунками на Різдво, але посилку помилково відправили в інше місто, тепер обіцяють доставити після свят. Дуже прикро, що так безвідповідально ставляться до своїх клієнтів.
На жаль, при декількоразовому збільшенні трафіку таке трапляється.
Написав Вам на електронку.
Давайте разом розберемося.
Це допоможе нам покращити сервіс і уникати помилок в майбутньому.
Отправил велосипед во Львов. Вернули посылку потому что велосипед дороже 300 евро но в правилах про велосипед ничего не написано. Потерял деньги и время. Не рекомендую
Доброго дня.
Мені шкода що так сталося.
Але кожна сторінка починається словами
"Будь ласка, УВАЖНО прочитайте цей матеріал.
Це збереже Ваш час і гроші."
І далі написано стосовно нових і дорогих речей, вартість яких вище 300€, які ми не перевозимо і які ми будемо повертати відправнику.
Електровелосипед до них, на жаль, відноситься.
Дякую!
Все досталось адресатів.
Завдяки Вам - нашим хлопцям трохи тепліше в окопах.
Раді що стали в пригоді.
Це найменше що ми можемо для них зробити.
12 із 10. Величезне дякую за комфортабельну поїздку! І це не тільки вчора, а завжди! Руслану просто респект! Дуже уважний до пасажирів! Дякуємо вашій фірмі за надання необхідних послуг!
Дякую.
Працює просте правило - до людей по людськи.
Файні пасажири - і водію легко їхати.
А Руслану - премію!
Користуюся послугами цього перевізника вже рік. Чіткі сроки доставки. Зручно. Перед тим як приїхати завжди телефонують. Раджу всім своїм знайомим. Користуйтеся. Не пожалкуєте. Але уважно читайте правила що можна передавати, що ні. Щоб потім не було непорозумінь.
Дякую.
Особливо дякую за заклик уважно читати правила.
Це здорово допомагає.
Дякую за доставку! Все дуже швидко і чітко! Також подяка тим хто відповідає на дурні запитання! Терпіння Вам!
Користуюся не вперше. Все коректно і добре. Всі речі доставляють без пошкоджень і у повному обсязі. Відправляв до Австрії і отримував зворотні посилки. Дякую вашій команді. Процвітання та розвитку Вам.
Посилку отримала, дякую. Дотримувалася рекомендацій на сайті і все Ок. Хлопці відповідальні, ціни доступні.
Дякую.
Радий що мордувались з сайтом не надурно
Дякую за доставку! Я задоволена, все чітко. Буду користуватися вашими послугами і надалі.
Безвідповідальні, неклієнтоорієнтовані, недисципліновані перевізники, які висувають купу незрозумілих вимог клієнтам, а самі навіть не відповідають і не приїжджають! Не рекомендую!!!!
ВКАЗАНА ВАМИ АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ НЕ ІСНУЄ.
МОЖЛИВО ПОМИЛИЛИСЬ?
Доброго дня.
Буду вдячний за конкретизацію.
В чому проявилась безвідповідальність?
Чому виявились недисциплінованими?
Які саме вимоги Ви вважаєте незрозумілими?
Прошу написати на info@posylka.com.ua
2023.01.21
Доброго дня.
На жаль я так і не отримав від Вас відповіді.
А також не зміг сконтактуватись з Вами через електронну пошту.
Скажіть, будь-ласка, вартість речей, які не доїхали до України ви не компенсуєте звичайно ж? І відповідальності за це ніякої не несете. Я правильно розумію? Посилка приїхала пересортирована , а самі коштовні речі зникли(
Доброго дня.
Ми несемо повну відповідальність в межах умов описаних на сайті (дивіться розділ про заборонені вкладення, умови отримання посилок на Новій пошті, та страхування посилок).
Окрема порада стосовно коштовних речей - давайте їх в руки водію окремим пакуном але не вкладайте в посилку.
Прошу сконтактуватись на 0676700216 щоб зрозуміти про що саме йдеться.
29.03.23
Доброго дня.
На жаль до сьогоднішнього дня я так і не отримав від Вас можливості вияснити що саме пропало,
А в підсумку,посилка досі не дійшла,а це були книги і цукерки для Українського центру в Амстердамі! Дуже неприємна історія! І, до цього випадку,ви туди їздили.
Доброго дня.
У нас дійсно лежить посилка з книжками без реквізитів отримувача.
Телефон відправника не відповідає.
Можливо Ваша?
Правда без цукорків.
Прошу сконтактуватись 0676700216
У вас на сайті написані,начебто, чітки інструкції,як посилати,графіки, маршрути,щоб, значить, не дзвонити,не писати, і взагалі,не турбувати вас тупими запитаннями. Так чого ж ви зараньше не попереджаєте про зміну маршруту,у вас же є рубрика "новини", і два дні було,щоб попередити,то чому ж ви поставили перед фактом в останню мить? Я розраховувала,що діти отримають подарунки на Різдво,а вони не отримали їх навіть на Новий рік. Ваше ставлення до клієнтів несприйнятне,спілкування образливе,а посилки досі нема. За такий час уже б і Укрпошта доставила, тільки в два рази дешевше і без такої мороки і нервів. Тому нічого хорошого я вам бажати не хочу,хочу тільки більше не стикатися з такими безсовісними перевізниками,як ви!
Ірино, доброго дня.
Про яку саме зміну маршруту Ви говорите?
Він прописаний на сайті в перших трьох пунктах для кожної з країн і не мінявся.
Графік поїздок на Новий рік та Різдво було написано в НОВИНАХ певно за місяць.
Щоб ознайомитись достатньо просто клікнути на слові НОВИНИ.
Здається все коректно...
Відгук Олександра Б дуже смішний, гарний жарт хлопці, особливо про три хвилини і добігала. Я ваша клієнтка вже 10 років, і велике превелике дякую вам за прекрасну роботу. Дійсно останім часом багато посилок, оскільки збільшилась кількість українців в Нідерландах. Незважаючи на велику кількість замовлень ви не забули про своїх постійних клієнтів у зуміли заїхати і забрати пакунок незважаючи на втому і важкий день. Дуже вам дякую за вашу роботу. Бажаю вам завжди легкої і щасливої дороги. Ваші постійні клієнти вас поважають і цінують, і ставляться з розуміням до всіляких непербачуваних ситуацій (хоча і ми можемо бути деколи трішки вредні ;)) Веселих свят!
Дякуємо!
Всього найкращого!
Із цими перевізниками я передаю і отримую пакунки вже 20 років. Безмежно вдячна колективу за ту ниточку яка пов’язує мене з моїми рідними, за їх тяжку працю і складності, які виникають в дорозі, на пошті але вони намагаються сумлінно виконувати свою . роботу . Прикро те , що свої люди часом проявляють зверхність, відсутність такту, нецензурні вислови на їх адресу , вимагають неможливого, порівнюючи з роботою пошти Недерландів і не беручи до уваги що вони роблять 8 тис км за три дні.найчастіше чуєш таке: « а вы должны мне…: , « а я вам деньги плачу» та інше….На передодні Нового року і Різдвяних свят я хочу поздоровити всіх працівників «Посилочкі» а також всіх клієнтів цієї фірми, побажати в першу чергу Завершення війни, спокою у кожній родині, здоров’я щастя здійснення усіх мрій! Будьте взаємно ввічливими, бережіть один одного!
Дякуємо за гарні слова.
Веселих свят і щасливого Нового року!
Жахливий досвід роботи з компанією. Останнього разу коли отримувала посилку з України запізнилась на 3 хв (можливо менше, авто заїхало в мою вулицю, я якраз виходила з магазину і почала бігти - відстань 300м), так водій таку істерику влаштував, ціну на 5 євро більшу запросив (ще в жовтні). Постійно повторював про якийсь ефимерний український менталітет. Подумала, що може важкий день у людини, доплатила і забила. Зараз намагалась відправити посилку сім’ї на Різдво в Україну, зателефонувала сьогодні, сказали що не приїдуть, адже багато посилок і я мала знати, що таке буває. Як це я мала знати? Чи планували мене попередити про це? Я зробила все як в інструкції на сайті, додаткового зателефонувала за декілька днів до узгодженої дати, сказали, що все в силі. Вибачень не було, хоча до біса вони мені. Цікавить лише одне - хто і яким чином компенсує мені і моїй сім’ї зіпсоване свято?
Доброго дня.
Ви праві, у нас останні два тижні просто вичерпались фізичні ресурси.
Замовлень було в рази більше, ніж є можливість перевезти.
Кількість дзвінків та повідомлень перевищувала 300 за день.
Тому, на жаль, не змогли забрати все саме в ці дні.
Але ми направляємо додатковий бус цього тижня.
Скористайтесь ним.
Гарного дня.
Можу сказати що все на вищому рівні рекомендую
06.11.2022 Відправляла посилку 1 кг вага (№000886, розмір 19х13х13,5), заплатила 10 євро. це як? За роки користування сервісом така ганьба сталася вперше.06.11.2022. 1 kg schweres Paket verschickt (Nr. 000886, Größe 19x13x13,5), 10 Euro bezahlt. In den Jahren der Nutzung des Dienstes ist dies das erste Mal, dass eine solche Schande passiert ist.
Тетяно,
більше двох років вартість посилки складає 1,5 €/кг але не менше 10€ за посилку.
Отже Ви можете передати хоч листок паперу.
Але за 10€.
Варто перед тим як почати співпрацю ознайомитись з умовами.
Жахливий сервіс, не доставили мені посилку, і не виходять на зв'язок, довелося звернутися у поліцію, там сказали чекати три дні.
Світлано, ваша посилка відіслана вам поштою NL. Копія декларації з трекінг номером у вас є. Якщо ви потребуєте швидшої доставки, раджу звертатись у спеціалізовані курєрські фірми.
Дуже задоволена? доставили за адресою у Нідерландах.ще й оперативно,за тиждень!!!! Супер!дякую!рекомендую
100% надійно!!!
А ось і моя черга, їхала я з Відня з дітьми, одна молодша шість років, автобус зломався, знайшли інший через три години, їдемо, пересадка у Польші на інший бус, і в цьому бусі оббивки не було взагалі, свище вітер, а пасажири які з нами їхали вигнали мене і моїх дітей з містя, томущо як одна з них сказала вона купувала квинюток завчасно і тому вона має право вибрати собі місця, я поскаржилась Андрію, на що він сказав розбирацтесь самі. Добре поміркуйте перед тим як їхати з цим перевізником.
Катю, підмінного буса забрали з майстерні, не доробивши салон. Форс мажор!
Але краще приїхати на 3 години пізніше але ж приїхати?
Стосовно місць. Кожен сів на те місце, яке займав до того.
Ви хотіли інше - я сказав - домовляйтесь.
Добрий день. Перший раз відправляли Вашою компанією сумку з Чернігівської області до Лінцу . Всі речі були на місті.
Здрастуйте. Посилку, котру ви відправили назад, ми получили. Чекайте "гарні" відгуки!Коробку розтрощили, все що мої батьки мені збирали все перерито і назад вже звалено насипом. Причин по котрій вернули посилку немає. Я загубила дорогоцінний час і гроші.
Світлано, доброго дня.
Ми з Вами говорили, і я пояснював, що ліки не перевозимо по тій причині, що митниця ЄС висловлює претензії з цього приводу. Наші правила мусять бути узгоджені з позицією польської митниці. А які відгуки писати - це, звичайно, Ваша справа.
Доброго дня. Відгуки без вказання дійсних електронних адрес будуть видалятись. Мусить бути можливість зворотнього звязку з дописувачем. Інакше це просто спам.
Сервис хороший! Все даты указаны (в новостях), поэтому понятно где и когда будет посылка. Из Киева до Вены пересылка заняла девять дней. Поэтому, если вам подходит 9 - 10 дней, то рекомендую.
Воспользовалась этим сервисом впервые, раньше передавала post Nl, очень довольна, даже не ожидала, что все так быстро и по приемлемой цене. Спасибо за такую возможность!
Марто, доброго дня.
Прошу дати свій номер телефону або зв'язатись зі мною по номеру +380676700216 (Viber, WhatsApp).
Обов'язково розберемось в ситуації.
Пані Наталіє, прошу повідомити, що саме сталося? Прошу сповістити мені на +380676700216 (Viber, WhatsApp). Буду вдячний за конкретику. Писав Вам і дзвонив. На жаль, не додзвонився.
Мы пользовались услугами компании полтора года . Вся всегда приходило в целости и сохранности. Сейчас подход фирмы к работе поменялся. Небольшая бутылка коньяка в пропарочной упаковке была якобы изъята таможенниками .Раньше не было проблем , теперь буду искать нового перевозчика , их много , слава Богу ! Расскажу о своём опыте также всем своим венским друзьям и в группах на фейсбуке. Очень очень неприятный опыт !
Первый раз пользовалась услугами ребят в конце марта 2019 для перевоза своих личных вещей, когда уезжала в Голландию на пмж. Посылка была доставлена в срок, мой муж получил уведомление о доставке утром в пятницу и вечером водитель заехал к нам в город. Все в целости, сохранности и, как по мне, по ну очень очень приятной цене! С уверенностью рекомендую ребят и обязательно дам контакты местным знакомым девочкам из Украины.
Пане Юрій. Прошу зателефонувати на +380676700216 він завжди увімкнений і завжди відповідає. Розберемося в чому справа. Крім того,прошу взяти на замітку: якщо Ви телефонуєте на австрійський або голландський номери, то вони вмикаються ЛИШЕ КОЛИ ТРАНСПОРТ Є У ЄВРОСПІЛЬНОТІ. Графік виїздів дивіться.
Шановна Олено.Як я пояснив, в місті призначення, вказаному при відправці, відсутній склад Нової пошти. Телефон відправника не відповідав. Вантаж було відкладено до вияснення ситуації. Сьогодні його успішно відправили.
Пользовалась услугами однажды, в принципе все довезли вовремя и в сохранности. Но несколько раз переносили время визита чтобы забрать посылку
Юліане, я пояснив, що на кордоні була затримка і бус запізнився на 12 годин. І це написав у листі. Це був форс мажор.