Посилочка в Нідерландах. Основні правила.
!!! Читайте уважно і до кінця. Це збереже Ваш час і гроші.
Графіки виїздів з України дивіться в НОВИНАХ
1. В яких містах Нідерландів можна отримати/відправити посилку?
Передаємо (отримуємо) поштою по містах та їх околицях:
У цьому випадку крім стандартної оплати за перевезення стягується оплата послуг пошти NL.
Оплата здійснюється попередньо в Україні після отриманого підтвердження з нашого боку.
Лелістад (Lelystad), Зволле (Zwolle), Хенгело (Hengelo), Енсхеде (Enschede), Хугевен (Hoogeven), Еммен (Emmen), Херенвен (Heerenven), Ассен (Assen), Драхтен (Drachten), Леуварден (Leeuwarden), Гронінген (Groningen).
І все куди не доїжджаємо.
Розвозимо (збираємо) кур'єрами по таких маршрутах:
Південний маршрут:
Рурмонд (Roermond), Венло (Venlo), Хелмонд (Helmond), Ейндховен (Eindhoven),
Гертогенбош (s' Hertogenbosch), Тілбург (Tilburg), Бреда (Breda), Роттердам (Rotterdam),
Гаага (Den Haag), та інших містах, що знаходяться поблизу.
Північний маршрут:
Леіден (Leiden), Амстердам (Amsterdam), Альмере (Almere), Утрехт (Utrecht),
Амерсфоорт (Amersfoort), Арнем (Arhnem), Неймеген (Nijmegen), та інших містах, що поблизу.
Якщо Ваше місто лежить в стороні від маршруту - просимо уточнити можливість заїзду з кур'єром.
Просимо відмітити собі, що телефон вмикається лише тоді, коли бус в'їжджає в Голандію.
2. В яких містах України можна передати/отримати посилку до або з Голандії?
Як отримати так і передати посилку можна по всій Україні, крім територій, тимчасово окупованих.
Крім того, просимо вияснити, чи працює потрібний Вам склад Нової пошти.
3. Як це працює?
При відправці посилки в Україну
Ви запаковуєте її і викликаєте кур’єра на адресу за телефоном +31615600072.
Кур’єр приїжджає, записує всі необхідні дані (дивись нижче), забирає вантаж, Ви оплачуєте згідно ваги або об’єму.
Вантаж приїжджає до Львова, звідки його розвозять або пересилають.
Отримувачу повідомляють про прибуття вантажу.
При отриманні посилки з України
кур'єр присилає Вам СМС з повідомленням про передачу з України.
Ви висилаєте йому адресу. Вуаля!
Увага!
Перевіряйте правильність адрес і телефонів отримувачів!
А також вагу посилки!
Кур'єр теж людина і може помилятись!
Ваш підпис на квитанції свідчить про Вашу згоду з усією присутньою інформацією!
4. В який саме день я можу передати/отримати пачку у своєму місті в Нідерландах?
У четвер збираємо і розвозимо:
- Нижню частину: Венло (Venlo), Хелмонд (Helmond), Ейндховен (Eindhoven),
Гертогенбош (s' Hertogenbosch), Тілбург (Tilburg), Бреда (Breda), Роттердам (Rotterdam), Гаага
Den Haag) і все що по дорозі (уточнюйте у кур'єра)
Увага!
СМС з адресою і посткодом скидайте на +31615600072 вже в СЕРЕДУ з самого ранку!
У п'ятницю збираємо і розвозимо:
- Leiden, Haarlem, Amsterdam і все що навколо (уточнюйте у кур'єра)
СМС з адресою і посткодом скидайте на +31615600072 у п'ятницю зранку до 09:00
У суботу збираємо і розвозимо верхню і східну частину:
- Утрехт (Utrecht), Арнем (Arhnem), Неймеген (Nijmegen), Венрай (Venray) і до Рурмонда (Roermond) і все що по дорозі (уточнюйте у кур'єра).
СМС з адресою і посткодом скидайте на +31615600072 у суботу зранку до 09:00
Просимо відмічати в СМС статус: "Посилка до України" або "Посилка з України"
Зверніть увагу - отримуємо та відсилаємо посилки по пошті Нідерландів теж в суботу.
5. А де можна самому забрати/підвезти посилку, щоб не чекати кур’єра?
В Нідерландах такого місця нема, забираємо передачу за вказаною Вами адресою.
Якщо ж Ваше місто лежить поза маршрутом, а у нас фізично не буде змоги заїхати, є варіанти:
1. Завезти самому до Роттердаму (адресу при потребі вкажемо)
2. Переслати поштою (адресу вкажемо).
3. Зустрітись десь на домовленому місці.
У будь якому разі потрібно дзвонити на +31615600072 або попередньо писати на мейл.
6. Які дані необхідно повідомити кур’єру?
- Дані Отримувача:
Прізвище ім’я, актуальний номер телефону, адресу доставки.
При пересилці Новою поштою повідомляйте місто і номер складу.
Якщо номер складу Вам невідомий – за замовчуванням висилаємо передачу на склад №1 у вказаному місті.
- Дані Відправника:
Прізвище та ім’я, актуальний номер телефону в Голандії.
Просимо уважно перевірити правильність усіх записаних даних.
Увага!
Ваш підпис на квитанції свідчить про Вашу згоду з усією присутньою інформацією!
ПРИ ОФОРМЛЕННІ
ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПРАВИЛЬНІСТЬ І ПОВНОТУ ВІДОБРАЖЕННЯ У КВИТАНЦІЇ УСІХ ДАНИХ:
ВАГИ ВАШОЇ ПОСИЛКИ, ПРІЗВИЩА І ІМЕНІ ОТРИМУВАЧА, ЙОГО ТЕЛЕФОНУ
А ТАКОЖ ОСОБЛИВИХ ВІДМІТОК: "КРИХКЕ", "СКЛО", "ЗАСТРАХОВАНО", "ДОСТАВКА НА АДРЕСУ" ТОЩО.
7. Як оплачувати передачу?
Посилка оплачується кур'єру в момент відправки або отримання.
При пересилці поштою по Нідерландах - попередня оплата в Україні.
Мінімальна оплата за передачу (адресу) 20€.
Сюди не входить оплата поштових зборів.
Якщо Ви одночасно відправляєте декілька посилок на різні адреси, то мінімальна оплата за одну адресу 10€.
Вартість розраховується, виходячи з ваги або об'єму (оплата за 1 кг).
Тариф уточнюйте у кур’єра.
Є можливість оплати в Україні на картку. У цьому випадку у квитанції робиться відповідна відмітка.
8. Якщо передача об’ємна, ціна міняється?
В такому випадку оплата рахується по об’єму. Розрахунок наступний.
Прийнято, що один метр кубічний важить в середньому 250кг.
Отже, об’єм в м (довжина Х ширина Х висота) множиться на 250кг.
Наприклад: фактична вага передачі 10кг.
ЇЇ розміри: 1,2м довжини, 0,5м ширини і 0,3м висоти.
Знаходимо об’єм:
1,2м х 0,5м х 0,3м = 0,18 м куб
0,18 м куб х 250 кг = 45 кг.
Той самий розрахунок, але в сантиметрах:
120см х 50см х 30см = 180000 см куб
180000 см куб : 4000 = 45кг
Це об'ємна вага.
У даному випадку оплатити треба буде за 45кг а не за 10кг.
Звичайно, це не догма. Поправка в розумних межах допускається.
Для прикладу приводимо залежність об'ємної ваги від розміру передачі на Новій пошті.
Розмір в см Об'ємна вага
60 х 30 х 6
24 х 24 х 20 3кг
40 х 25 х 20
30 х 30 х 22 5кг
40 х 35 х 28
35 х 35 х 33 10кг
60 х 35 х 28
50 х 40 х 30 15кг
40 х 47 х 43
60 х 40 х 33 20кг
70 х 40 х 42
50 х 50 х 48 30кг
69 х 54 х 45
55 х 55 х 55 40кг
9. Що входить у вартість?
Вартість включає доставку передачі за адресою у Львові, або пересилку до відділення Нової пошти по Україні.
Можлива доставка Новою поштою до порогу будинку за вказаною адресою по Україні за додаткову плату. Запитуйте у кур’єра.
10. Коли вантаж буде у Отримувача?
Місто Львів – понеділок до вечора.
Решту території України – вівторок-середа-четвер.
11. Як Отримувачу повідомлять про прибуття вантажу?
Коли передача прибуде у місто призначення, Нова пошта присилає Отримувачу СМС з номером
товарно-транспортної накладної.
Або з ним зв’яжуться телефоном.
Лише після цього можна, захопивши з собою паспорт, піти і отримати передачу.
12. Де можна довідатись про прибуття вантажу?
Це можна зробити тут:
https://novaposhta.ua/tracking
Для цього необхідно ввести номер Вашої декларації у віконечко в центрі екрану.
Гаряча лінія Нової пошти +380 800 500 609 (безкоштовно зі стаціонарного номера)
Наш контактний номер телефону +38 067 3320502.
Тут Ви можете отримати інформацію про відправку вантажу, терміни отримання, номери декларацій тощо.
13. Кому можна поскаржитись?
Ваші побажання, претензії та зауваження щодо всіх складових нашої роботи повідомляйте на
електронну скриньку info@posylka.com.ua
При бажанні вкажіть свій номер телефону. Ми зателефонуємо Вам неодмінно.
Або безпосередньо на +380 676700216 (Viber, WhatsApp)
Андрій Добровольський
14. Що заборонено до вкладання в посилку?
Усе, що заборонено законодавством, а саме:
гроші, ювелірні вироби, антикваріат, тютюнові вироби, алкоголь, наркотичні та психотропні речовини, зброя, документи, хутрові вироби та інше, а також товарні партії речей, нові речі, що перевищують кількість або вартість, дозволену до безмитного ввезення.
Окремо стоїть питання ліків.
Їх можна пересилати лише по одній упаковці і не більше ТРЬОХ видів.
Тобто сумарно ТРИ різних упаковки.
Висилайте лиш те, що реально треба.
Вкладіть їх у пакет і покладіть в середину посилки на сам верх - щоб відкрив і побачив.
Пам'ятайте - Відправник сам відповідає перед митними органами за вміст своєї передачі.
У разі конфіскації митниками заборонених вкладень Перевізник не несе перед Відправником за це ніякої відповідальності.
А також має право на відшкодування Відправником збитків, завданих його (Відправника) неправомірними діями.
Конфісковані вкладення не повертаються і не відшкодовуються.
15. Як запаковувати передачі?
Пачки мають бути запаковані так, щоб речі не погубилися і не пошкодили пакунки інших
людей.
Якщо передаєте рідини - подбайте про те, щоб вони не вилились на інші передачі.
Те саме стосується крихких предметів - скла тощо - потурбуйтесь про надійну упаковку.
Обов'язково наголосіть при оформленні про наявність крихких предметів.
Хай це занотують.
Пам'ятайте - краще менший пакунок, але щільно запакований, ніж велика пачка з накиданими речами.
При транспортуванні перший варіант більш надійний і безпечний.
16. Як передавати велосипед?
ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно відкрутити переднє колесо і педалі, руль повернути паралельно рамі.
Все має бути обгорнуте тканиною (чорним пакетом) і обмотано скотчем (щоб утворився плоский монолітний пакунок).
В такому вигляді він не пошкодить інші пакунки і не буде пошкоджений сам.
Обов’язкова наявність підтвердження легальності походження:
чек з магазину, купча з даними продавця, доручення на транспортування (може бути написане від руки з вказанням всіх контактних даних).
При відсутності перелічених умов перевезення неможливе.
17. Чи потрібно страхувати передачі?
Це не є обов’язковою вимогою. Вирішуйте самі.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі втрати посилки компенсації підлягає лише сума страхування та вартість перевезення.
У випадку втрати посилки, котра не була застрахована (а отже цінність її не було оголошено), вартість компенсації не може перевищувати еквівалент 50€.
Ніяких інших виплат, в тому числі моральних збитків не передбачено.
Отже, якщо передача цінна, радимо застрахувати її на суму повної вартості.
Оплата за страхування складає 3% від заявленої Вами вартості передачі.
Зробити це можна в момент відправки.
У такому випадку фірма несе відповідальність в сумі, на котру здійснили страхування.
Наприклад:
Ви передали цінну передачу вагою 5 кг і вартістю 500€.
Відповідальність фірми обмежується сумою в 50€ (мінімальне обов'язкове страхування).
Той самий варіант, але Ви заявили вартість в 500€. Оплатили 15 євро за страхування.
Відповідальність фірми складає відповідно 500 євро.
Є різниця?
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні передачі на Новій пошті необхідно перевіряти цілісність упаковки та цілісність вкладення (особливо якщо річ крихка).
В разі виявлення пошкодження упаковки чи вкладення - обов'язково скласти акт з підписом
відповідального менеджера Нової пошти.
Лише тоді маєте право на компенсацію.
Якщо якісь пошкодження, недостача та інше виявлено після виходу з приміщення Нової пошти - право на претензію втрачається.